ترفند هوشمند طراحی وب سایت که هیچ کس در مورد آن بحث نمی کند - خدمات طراحی سایت

Wiki Article

این سوال نشون میده شما هیچ تحقیق در مورد هزینه طراحی سایت انجام ندادین هزینه طراحی سایت های بدون سیستم مدیریت محتوا از ۵۰ میلیون تومان شروع میشه حالا این سایت ها امکان مدیریت توسط شمارو هم ندارن یه نفرم باید استخدام کنید تو مدیریتش کنه باگ هم دارن و کلی مشکل دیگه ولی شما با پرداخت این هزینه یک سایت دارید ک مدیرش خودتون هستین کار کردن باهاش سادس تو کل دنیا اعتبار داره بعد ۳ ماه راحت وارد گوگل میشید و اگه منظم پست بذارید سئوی خوبی هم براتون محیا میشه طراحان وب برای یک اسلایدر ساده هم از شما پول میگیرن چون باید براش کد بنویسن ولی وردپرس یک پکیج آماده داره که همه این موارد داخلش هست، از طرفی هم با توجه به قیمت دلار و گرونی ها و میزان کاری که طراح انجام میده هزینه معقولیه دیگه الان یک کارگر ساختمانی روزی حداقل ۲۵۰ هزار تومان میگیره یک طراح هم همین مقدارو بگیره بازم هزینش همین مقدار میشه حالا بماند که کار طراح تخصصی هست.

شاید اگر ۴ سال پیش اقدام به طراحی وب می کردید به راحتی از رقیبان خود جلو می افتادید ولی امروز تمامی مدیران با تدبیر متوجه این قضیه شده اند که داشتن وب سایت نقش کلیدی و حیاتی در ماندگاری کسب و کار آنها دارد.

امروزه با رونق گرفتن کسب و کارهای اینترنتی و تجارت الکترونیک، افراد زیادی به سمت طراحی سایت می روند. تا کسب و کار خود را الکترونیکی کنند. لذا اولین سوالی که به ذهن ها می آید این است که قیمت طراحی سایت چقدر خواهد بود.یکی از سوالاتی که اکثر مشتریان طراحی وب از شرکت طراحی سایت خود دارند این است که قیمت طراحی سایت مد نظرشون دقیقا چقدر می شود؟!

برخی برند های طرف قرارداد با کاسپید زعفران سحرخیز شرکت نیک کالا صنایع غذایی مارین شرکت تهران دارو شرکت زرین غزال (بستنی دایتی) شرکت پاکسان فدراسیون فوتبال بیمه رازی چیچک بهریزان برنج آوازه پخش قاسم ایران لینا نیک عطر بیک امرسان صنایع غذایی هانی نوین زعفران صنایع غذایی شام شام شرکت ایران گلاب هتل مارینا پارک کیش شرکت ایرانکو (سونی) شرکت ساپکو چینی زرین پمپ ایران مارگارین صنایع غذایی ب.

مخاطبان کسب و کار شما ممکنه از طریق دستگاه‌های موبایل، تبلت، کامپیوتر رومیزی و یا حتی تلویزیون وب‌سایت شما را ببینند به همین خاطر وب‌سایتی را که برای شما طراحی می کنیم خیلی راحت توی تمامی این دستگاه‌ها به‌ صورت خیلی عالی نشون داده می‌شه، اینجوری دیگه نگران این نیستید که صفحات سایت شما مخصوصا فونت های وب سایتتون توی هر دستگاه به چه صورت نمایش داده می‌شه و همه چیز به صورت کاملا اتوماتیک تنظیم میشه.

همه کسایی که می‌خوان یک وب‌سایت داشته باشن توی ذهنشون یک وب‌سایت خیلی حرفه ای هستش به همین خاطر می‌گردن توی اینترنت و سعی می‌کنن بهترین شرکت را برای این کار انتخاب بکنن ما هم خیلی ساده و روان ویژگی‌ها و خدماتی رو که برای طراحی سایت انجام میدیم رو بهتون می‌گم تا شما به راحتی بتونین تصمیم خودتون رو بگیرید و یک وب‌سایت حرفه ای داشته باشید.

برای تولید این محتواها هزینه هایی صرف شده. انتظار اینکه ما هیچ دعوت به اقدامی انجام ندیم و تمام این آموزش ها رایگان منتشر بشن کمی بی انصافی هست.

جدیدترین نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی طراحی شده در کاسپید :

وب‌سایت بدون محتوا هیچ ارزشی ندارد. هنگامی که شما وب‌سایت خود را تحویل می‌گیرید بدون هرگونه محتوای مفید است.

در صورت نیاز اتصال بانک اطلاعات سایت به نرم افزارهای مالی و انبار فروشگاه شما از طریق وب سرویس یا در نهایت فایل اکسل در هزینه و زمان شما در طول استفاده از فروش آنلاین بسیار صرفه اقتصادی خواهد داشت.

شرکت نرم افزاری ویستا وب سایت ها را به گونه ای طراحی می کند که در آینده بتوان تمام بخش های آن را ارتقا داد و همچنین می توان امکانات جدیدی را متناسب با نیاز وب سایت به آن اضافه کرد.

خیر ما در ویستا تنها به قبول سفارش‌های طراحی و ساخت سایت می‌پردازیم، اما برای مشاوره رایگان و دریافت راهنمایی می‌توانید با ما تماس بگیرید.

راز ماندگاری کسب و کار شما در محیط مجازی در جمله زیر خلاصه شده است:

کدنویسی و اجرای اولیه‌ی سایت با توجه به خواسته‌ها و نیازهای مشتری
هاست (اجاره فضایی برای ورود، ذخیره اطلاعات و محتویات سایت)

و این امکان هست که در یک سایت اما در صفحات مجزا این رزرو ها صورت بگیره

شرکت سایت کار به غیر از موارد اشاره شده، خدماتی دیگر را عرضه می کند. این خدمات شامل طراحی بنر، تبلیغات، تبادل، طراحی کاتالوگ، طراحی کارت ویزیت و غیره می باشد. چرا شرکت ها و فروشگاه ها بهتر است خدمات طراحی سایت خود را به یک شرکت بدهند؟ در هر فرآیندی، هماهنگ بودن تمامی عناصر باعث پیشرفت آن می گردد. اگر شما هم قصد دارید که سایتتان پیشرفت کند، توصیه می شود که تمامی خدمات طراحی سایت خود را به یک شرکت موفق بسپارید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پیشنهاد می شود وب سایت هایی که طراحی می گردد به صورت داینامیک باشد تا کلیه محتوای سایت توسط صاحب کسب و کار قابل مدیریت باشد و برای تغییرات محتوایی نیاز به دانش برنامه نویسی و طراحی سایت نباشد.

از روز اول با خدمات طراحی سایت تابان شهر در کنار شما هستیم

تیم طراحی سایت تابان شهر با استفاده از دانش و تجربه خود در این زمینه ، آماده ارائه خدمات در حوزه های مختلف طراحی وبسایت به شما می باشد. 

پس از مشخص شدن محل قرارگیری عناصر سایت، باید سایت را طراحی کنیم. در این مرحله با توجه به نوع کسب‌‌وکار اینترنتی و با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص رنگ‌بندی و گرافیک سایت طراحی می‌شود.

اگر نیاز به یک وب‌سایت اختصاصی با امکانات ویژه برای معرفی و ارائه خدمات کسب و کار خود دارید، یا اگر به دنبال یک وب سایت شخصی هستید، این گزینه برای شما مناسب است.

هر کدام از این سیستم ها مزایایی نسبت به دیگری دارد. با اینحال، انتخاب در نهایت به عهده شما خواهد بود.

ورود

فقط کافیست حوزه مد نظرتونو انتخاب کنید و بهترین را داشته باشید

قابلیت اضافه کردن کدهای مورد نیاز برای مرورگرهای خاص به صورت خودکار

برای طراحی و ساخت سایت باید هزینه آن را پرداخت کنید. در این بخش چگونگی برآورد و محاسبه هزینه طراحی سایت را بررسی می‌کنیم.
برای اینکه از زمان دقیق طراحی سایت آگاهی پیدا کنید بهتون پیشنهاد میکنم که از بخش مشاوره شماره تماس خودتون رو ارسال کنید تا مشاورین ما با شما تماس گرفته و تمام راهنمایی های لازم رو ارائه بدن.

سلام آقای گل زاده عزیز. بعد از اینکه طراحی وب سایت تمام میشه و سایت رو بهتون تحویل میدیم پشتیبانی از سایت شروع میشه.

مراحل انتخاب شرکت طراحی سایت فروشگاهی در تهران به چه صورت است ؟

فروشگاه اینترنتی داروخانه تهران سایت فروشگاهی پارس اپال فروشگاه اینترنتی مهیا شاپ (مهیا پروتئین)

افزودن ارسال فوری به سایت باعث می شود کاربران تمایل بیشتری به خرید از سایت شما داشته باشند .

لیست خواسته‌ ها، کاربران را مجاب می نماید که برای بار دوم و چندم به سایت شما برگردند. ضمن اینکه در صورتی که کاربران در سایت شما ثبت نام کرده باشند، می توانید به ایمیل و یا شماره‌ی تلفن آن ها پیام دهید و ان ها تشویق به بازدید مجددکنید.

با اینحال، انجام پروژه‌های طراحی سایت آرانیک وب معمولاً حدود ۱۴ روز تا ۱ ماه زمان می‌برد.

برای مثال طراحی سایت مشابه دیجی کالا ، طراحی سایت مشابه ترب و طراحی سایت شبیه علی بابا  از این قبیل طراحی سایت هاست. همچنین شرکت ویستا در زمینه طراحی سایت کتابخوان نیز فعالیت می‌کند. در این بخش ما تعدادی از نمونه کارهای طراحی سایت اختصاصی با کاربردهای گوناگون را برای مشاهده کاربران در دسترس قرار داده ایم.

اول اینکه گوگل وردپرس رو دوست داره و بین ۱ تا ۳ ماه میشناستش و توی سرچ گوگل میاید در صورتی که سایتای کد نویسی شده رو باید دستی معرفیش کنید تا تاییدش کنه دوم اینکه سئوی وردپرس خوبه در حد نرمال ما یسری روش ها یادتون میدیم که رایگانه که سئوی شما رو بهتر میکنه که البته بقیه شرکتا بابت همینم از شما هزینه میگیرن یسری روش ها هم هست که هزینه بره مثل تبلیغات و خرید آی پی که موقتا سئوی خوبی رو در پی داره و هی باید این مراحل رو تکرار کنید شما با توجه به هزینه ای که میخوای برای مشهور شدنتون بکنیم روش مختلفی از سئو رو بهتون پیشنهاد میدیم اگرم نخواستین بعد ۳ ماه خود وردپرس یه سئوی متوسط رو بهتون میده

بعد از طراحی سایت خود شما راه طولانی برای موفقیت در پیش دارید مشاوران مجرب فراکارانت ضمن تسلط بر دنیای فضای مجازی ازمنتورها و مشاورین مبرز کشور بوده و در حوزه رشد کسب و کار ، برندینگ، ساختار سازمانی و خدماتی از این دست در کنار شما خواهند بود.

طرحی رو که میخوایم میزنید یا خودتون با سلیقه خودتون طراحی اينجا میکنید؟

طراحی گرافیک سایت شامل صفحه اصلی و کلیه صفحات داخلی بصورت کاملا اختصاصی

راز ماندگاری کسب و کار شما در محیط مجازی در جمله زیر خلاصه شده است:

نصف هزینه هنگام عقد قرارداد و بقیش موقع تحویل سایت از مشتری دریافت میشه.

Report this wiki page