طراحی سایت نکاتی که قبل از خرید باید بدانید - طراحی سایت

Wiki Article

وبسیما یک شرکت طراحی سایت نیست! ما یک آژانس خلاق برای تکمیل زنجیره خلق ارزش در فضای دیجیتال هستیم.

طراحان ما وب سایتی منحصر به فرد و جذاب برای شما خلق خواهند کرد.

این کار به شما این امکان را می دهد تا وب سایت خود را بصری تر نگه دارید، در حالی که همه موارد لازم را بیان می کنند.

برخی از وب‌سایت‌هایی که افتخار طراحی آنها را داشته‌ایم

چرا که قالب های وردپرسی، اکثراً ترجمه قالب های خارجی هستند و بنابراین چندان تطابقی با سایت های فارسی ندارند.

اگر قرار باشد امکانات و قالب‌های جدیدی به یک سایت ساز اضافه شود، برای همه کاربران خواهد بود. چرا که همه آنها در کنار هم، بابت دریافت سرویس هزینه پرداخت می‌کنند. تفاوت پرتال با سایر سایت‌سازها در چیست؟ پرتال دارای یک هستۀ نرم‌افزاری قدرتمند است. از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کند و امکانات بسیار گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود می‌گذارد.

با سرمایه گذاری بر روی یک وب سایت بهینه می توانید، شانس خود را برای رضایت مشتری و دیده شدن در فضای مارکتینگ بالا ببرید. حالا که صحبت از رضایت مشتری شد، باید به این نکته توجه داشته باشیدکه مراجع شما، در شرایط عادی هیچ اطلاعاتی از نحوه کار شما، سیستم عامل های مورد استفاده شما و دیگر جزئیات ندارد.

بیایید صادق باشیم، عکاسی از محصول اغلب زیبا و یا جالب نیست، اما شما می توانید برای این چنین بودن آن ها تلاش کنید و اگر رویکردی در عکاسی از محصول خود داشته باشید که آن را هنری یا جذاب تر کند، می توانید برای طراحی سابت خلاقانه عکس های محصول خود را به مرکز طراحی وب خود تبدیل کنید.

شما تمام امکانات لازم برای مدیریت و توسعه وب سایت خود را در اختیار خواهید داشت.

همونطور که میدونی پشتیبانی سایت خیلی وقتا نیاز میشه. یعنی شاید شخص یا شرکت نتونه خودش سایتو مدیریت کنه و بخواد که همون طراح کارای پشتیبانی رو انجام بده. 

حالا که صحبت از مشتری شد در واقع صحبت از بحث شیرین دریافتی و به عبارت دیگر میزان دستمزد شما از این طراحی ها می شود. شاید شما به عنوان یک طراح و یا یک فرد تازه وارد به دنیای تکنولوژی دیجیتال، میزان حقوق از یک پروژه، جز اولین سوالاتتان باشد. اما موضوع قابل بحث این است که این هزینه مشخص نیست.چرا که همه چیز به خودتان بستگی دارد و میزان پشتکاری که در کارهایتان به خرج می دهید.

به این معنی که سایت شما از ابتدا و با توجه به نیازهایتان ساخته خواهد شد.

طراح های وب سایت ما می‌توانند سایت اختصاصی شما را بسته به انتخابتان بر روی سیستم وردپرس یا سایت ساز پرتال پیاده سازی کنند.

تفکر خلاق، نگرش متفاوت و استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا در کنار تعهد شالوده واحد طراحی وب سایت را تشکیل می‌دهد.
ابزارهای طراحی سایت بسیار گوناگون و متنوع هستند، اما برخی از آن‌ها کاربرد بیشتری دارند و توسط اکثر طراحان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آدرس سایت به‌صورت سالانه یا پنج ساله اجاره داده می‌شود و تا زمانی که اجاره‌بها را پرداخت کنید، متعلق به شما خواهد بود. درصورت خودداری از پرداخت اجاره‌بها، دامنه سایت آزاد شده و متقاضی دیگری می‌تواند مالک آن شود.

فهرست ایده‌های پروژه تحت وبی که در این بخش معرفی شده‌اند، برای افرادی با سطح مبتدی و متوسط در آموزش برنامه نویسی وب مناسب هستند.

با توجه به هزینه های زیاد طراحی سایت، ما در کاریتوتک تصمیم گرفتیم تا علاوه بر فروش پلتفرم های آموزش مجازی مانند ادوب کانکت و بیگ بلو باتن ، خدمات طراحی اينجا سایت قسطی را نیز به مشتریان خود ارائه دهیم.

وقتی که کاربران یادداشت مورد نظر خود را انتخاب کردند، یک ورودی جدید به طور خودکار با تاریخ فعلی، ساعت و موقعیت مکانی علامت‌گذاری می‌شود. علاوه بر این، کاربران باید بتوانند ورودی‌های خود را بر اساس این فراداده‌ها (متادیتا) مرتب‌سازی و غربال (فیلتر) کنند. چنین وب اپلیکیشنی برای ردیابی و ثبت رویدادها و برطرف کردن مشکلات پیچیده تقویم‌های مختلف بسیار مطلوب و مناسب است.

بابک خوش‌نویس دانش‌آموخته کارشناسی ارشد رشته علوم کامپیوتر گرایش علوم تصمیم و مهندسی دانش است.

در دنیای امروز تقریبا برای هر هدف، یک سایت طراحی می‌شود تا به‌عنوان پایگاه اطلاع‌رسانی‌، فروش و… مورد استفاده قرار گیرد. موفق‌ترین این سایت‌ها آن‌هایی هستند که اصول طراحی و بهینه‌سازی سایت را به‌درستی رعایت کرده‌اند تا محتوا را به مخاطبان خود نمایش دهند.

چه فردی یک متخصص تغذیه حرفه‌ای باشد یا اینکه فقط بخواهد به دیگران کمک کند تا عادت‌های غذایی خود را بهبود دهند، می‌توان طراحی یک وب سایت با موضوع تغذیه را مد نظر قرار داد. چنین وب سایتی می‌تواند حاوی وبلاگی باشد که همه چیز از انتخاب‌های شیوه زندگی گرفته تا دستورالعمل‌های ساده‌ای در خصوص حفظ سلامتی در آن پوشش داده شوند.

همان‌طور که بیان شد، طراحی وب سایت به معنی طراحی، ساخت و راه‌اندازی یک وب‌سایت یا بهینه‌سازی یک سایت قدیمی در بستر اینترنت است.

در سایت‌های داینامیک برنامه‌نویس بک‌اند، وظیفه پویا‌سازی وب‌سایت را بر عهده دارد و باید اسکریپتی را طراحی کند که سایت به‌طور کامل پویا باشد.

البته ارزش هر یک از این فاکتورها با دیگری متفاوت است و هر چقدر به وبسایت شما در مجموع این فاکتورها نمره بالاتری بگیرد، سئوی بهتری خواهد داشت.

علاوه بر این، نقاط مثبت و منفی و همچنین پیوندهایی به سایت‌های فروشنده آن محصولات نیز از جمله سایر امکاناتی هستند که در یک وب سایت راهنمای خرید می‌توان در اختیار کاربران قرار داد.

اکثر وب سایت‌ها (مخصوصاً وب سایت‌های مبتنی بر محتوا) که بر پایه وردپرس ساخته شده‌اند، دارای دکمه‌های به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی هستند. این دکمه‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا محتوای صفحه مربوطه را در پلتفرم‌های مختلف شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند. اگرچه، برای سایت‌های ایستایی که بر پایه ورودپرس نیستند، اضافه کردن دکمه‌های به‌اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی یک چالش به حساب می‌آید.

چیدمان به چگونگی ساختار و طبقه‌بندی اطلاعات اشاره دارد. بدین معنی که یک وب‌سایت شامل چه منوهای اطلاعاتی باشد و هر یک از محتواهای وب‌سایت در کدام زیرمنوها قرار بگیرند. به‌عنوان مثال اغلب وب‌سایت‌ها دارای منوی “درباره ما”، “اطلاعات تماس”، “محصولات” یا “خدمات” هستند.
محدثه عسگریان در دیلیت اکانت اینستاگرام؛ حذف اکانت اینستا به صورت دائمی و موقت

حتی باید تلاش کنید که محل و اندازه تصاویر یا اشیاء موجود در صفحات سایت (به خصوص صفحات اصلی سایت) را به گونه ای انتخاب کنید که متناسب با نیاز کاربر باشد.

یکی از مراحلی که برای طراحی وب سایت باید طی شود، انتخاب نام دامنه برای آن است.

یادمه زمانی که میخواستم اولین کسب کارمون رو بهمراه یک دوست عزیز راه اندازی کنیم، اصلی ترین مشکلی که داشتم همین بحث سایت بود.

اکثر وب سایت‌ها (مخصوصاً وب سایت‌های مبتنی بر محتوا) که بر پایه وردپرس ساخته شده‌اند، دارای دکمه‌های به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی هستند. این دکمه‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا محتوای صفحه مربوطه را در پلتفرم‌های مختلف شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند. اگرچه، برای سایت‌های ایستایی که بر پایه ورودپرس نیستند، اضافه کردن دکمه‌های به‌اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی یک چالش به حساب می‌آید.

آیا طراحی وب‌سایت گزینه مناسبی به‌عنوان شغل آینده من است؟

مقاله پیشنهادی: مسیر یادگیری برنامه نویسی وب — معرفی نقشه راه و منابع یادگیری

آموزش از طریق یاد گیری کدنویسی در سایتهای اینرنتی: آموزش‌های متنوع زیادی هست که می‌توانید بر مبنای آن‌ها، کلیه زبان‌های برنامه‌نویسی و مهارت‌های لازم برای طراحی یک وب‌سایت را بیاموزید.

به عنوان یک وب سایت کوچک و سرگرم کننده، می‌توان وب سایتی را با مضمون آزمون‌های مختلف ایجاد کرد. به خصوص، آزمون‌های شخصیتی به میزان زیادی در میان مخاطبین جوان بسیار محبوب هستند.

چرا انجام پروژه در یادگیری بهتر برنامه نویسی وب موثر است؟

برای جذب مخاطب و جلب مشتری، بهتر است تعدادی از ویدیوها را به صورت رایگان ارائه کرد و سایر ویدیوهای جامع‌تر و طولانی‌تر را برای فروش قرار داد. ایجاد چنین دوره‌های آموزشی می‌تواند یک روش موثر برای کسب درآمد به صورت آنلاین باشد. برای راه‌اندازی وب سایت آموزش آنلاین می‌توان از قالب‌های آماده مربوط به آموزش آنلاین استفاده کرد.

باید چنین وب سایتی را تا حد امکان به صورت بصری ایجاد کرد و تمرکز اصلی را بر نمایش آثار هنرمند قرار داد. می‌توان قالب طراحی وب سایت خود را آنقدر تغییر داد تا در نهایت ظاهری به وجود بیاید که سبک هنری فرد را بازتاب می‌دهد.

این کار می تواند به شما کمک کند نیازمندی های کاربر را تشخیص داده و بر حسب نیاز مخاطب سایت خود را طراحی کنید.

با توجه به اینکه شرکت‌ها به دنبال کمک گرفتن از طراحان وب برای بهینه‌سازی سایت خود هستند، می‌توان با کمک این ایده برای ساخت وب سایت از مهارت‌های خود درآمد کسب کرد. علاوه بر این، ساخت سایت خدمات طراحی وب و پوشش دادن بهترین راه‌ها برای طراحی یک وب سایت می‌تواند منبع الهامی برای سایر طراحان وب باشد.

Report this wiki page